1966-ban születtem Bp. Csepelen. Verseket 14 éves koromban kezdtem írni, de miután 8 évnyi munkám odaveszett, 34 éves koromig nem írtam. Ekkor újra kezdtem. Pályafutásomat N. Pető Ilonánál indítottam, 20 verssel felkerestem, azóta tagja vagyok a 'Szigethy Művészkörnek. N. Pető Ilona által több művészkör megismerte a nevemet. Publikáltam a Kláris antológiában, a Szent Apostolban és a Hajdrik József által szerkesztett Múzsák tánca című antológiában is, valamint Pápán a Lyra- a Boldog Jövőért Alapítvány irodalmi antológiájában. Két éve küldök verseket szintén Pápára, Az Istent, Krisztust dicsőítő költők országos találkozójára, amik szintén antológiában jelennek meg. 2004 óta tagja vagyok a Batsányi Cserhát Művészkörnek, ahol munkásságomat 2004-ben Népművész díjjal, 2005-ben kitüntetett írói díjjal jutalmazták. A 2006- os pályázaton a Zsűri külön elismerésében részesültem. 2005-ben a 'Szigethy művészkör eddigi munkásságomért Kitüntető oklevelet adott.

Szerző: PetoEva  2012.08.05. 17:21 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petoeckricheva.blog.hu/api/trackback/id/tr494696969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása